Zákazníci aeroliniek a ich nárok na finančnú kompenzáciu

Pod pojmom cestovanie si môžeme predstaviť takmer nekončiace možnosti plné pestrých zážitkov, pričom ak chceme navštíviť vzdialenejšiu kultúru alebo príležitosti, v nejednom prípade využijeme služby aeroliniek a objednáme si letenky.
Tento spôsob prepravy považujeme za najpraktickejší, ale neplatí to vždy!
Môže nás totiž nemilo prekvapiť situácia spojená s meškaním nášho spojenia, a to v podobe niekoľkých hodín alebo môžeme vravieť priamo o jeho zrušení. Čo potom v takomto prípade robiť a načo máme nárok? Jedno je isté, máme túžbu žiadať kompenzáciu.

odlet

Ideálne tú finančnú, na ktorú máme nárok v prípade, že išlo o meškanie dlhšie než 3 hodiny a dôvodom neboli mimoriadne okolnosti. Podľa nariadenia EÚ z roku 2004 na tento druh kompenzácie má cestujúci (zákazník) nárok a môže ho požadovať, pričom minimálna hranica odškodného je 250 eur a maximálna 600 eur. S vašim právom, ale aj s vybavením celého procesu vám v tomto smere môžu pomôcť profesionálne služby a spoločnosti ako meškanie letu ClaimCloud.cz.

letištní tabule

Skutočnosť je vo viacerých prípadoch taká, že pokiaľ si cestujúci v prípade zrušenia alebo vyše 3 hodinového meškania pýta kompenzáciu na vlastnú päsť, nakoniec sa musí uspokojiť len s minimálnou čiastkou, a to hlavne v prípade, pokiaľ ide o bežného človeka, ktorý nie je žiadny právnik. Finančnú kompenzáciu je však možné pýtať aj spätne, no je dôležité disponovať potrebnou dokumentáciou a dôkazmi z toho dňa, ktoré poukazujú na to, k akému dlhému meškaniu prišlo a aká bola príčina. Pokiaľ touto dokumentáciou nedisponujete, aj v tomto smere vám pomôže vyššie zmienená spoločnosť, ktorá potrebné papiere zoženie spolu s ostatnými vecnými a efektívnymi dôkazmi, čím sa pravdepodobnosť úspechu zniekoľkonásobí a môže priniesť maximálny očakávaný, minimálne právom platný výsledok vo váš prospech.

Ohodnoťte příspěvek